piątek, 20 lutego 2009

Zimowy Albumik Witkowy



No przecież............... przecież mam 2 synków ;-) a Wito ma sporo super zdjęć zimowych. Wczoraj w nocy zasiadłam i w 3 godzinki wysmażyłam albumik. Oczywiśćie bazy ze Sklepu Gizmo, a pozostałe składniki to papier Fancy Pants, papier ryżowy oraz duuuuużo duuuużo filcu. Albumik przez to aż prosi się o dotykanie, (już z samego rana model ze zdjęć go wymacał ;)) jest naprawdę bardzo przytulny i miły. Miałam ogromną radośc robiąc go :)








szczegóły

13 komentarzy:

Zielonooka pisze...

świetny album!

Nowalinka pisze...

MonaLisa czarodziejka :))
Czadowy albumik, mega zimowy, świetnie wpasowałaś zdjęcia w bazę i te dodatki...a Wito widać to taki pogodny Facet :))

BETIK pisze...

Bardzo fajnie wyszedł:)Świetnie się ogląda te różne detale. No i to tempo...Pozazdrościć:)

Anna-Maria pisze...

przepiękny album :) radosny, śnieżny i dynamiczny :) super!

Jowita pisze...

Piekny album, swietnie dopasowane dodatki

brydzia58 pisze...

cudny!!! a mój już miesiąc czeka na okładkę :((

truskawkaM pisze...

cudny albumik !:)

Filka pisze...

cudne połaczenie :D
niebieski z czerwienią, uwielbiam mrrrrr

taja.85 pisze...

Piękny album, zwłaszcza oglądany w realu.

Monika Pazio-Zielińska pisze...

Pisałam już na forum, że PIĘKNY! Tak jak i reszta wytworów zresztą.
Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

Kasia pisze...

slicznie i zimowo, ten albumik jest taki cieply na przekor mrozom!

Anonimowy pisze...

Jak to cudownie, zimowo wygląda! :-)
Połączenie bieli, błękitu i czerwieni jest niezwykle świeże- świetny albumik!

Jaszmurka pisze...

Superowy zimowy album! Bomba :D