sobota, 6 listopada 2010

Cudowne uczucie

Takim uczuciem dla mnie jest karmienie piersią. Miałam to szczęście, że obu chłopców udało mi się bez większych problemów i przystawić i oduczyć ssać. No ale ja o tym pierwszym miałam mówić ;)
Niewątpliwie karmienie jest niesamowitym przeżyciem............. moi chłopcy mają obaj podobne zdjęcia. Na pierwszy ogień poszła fotka małego, 3-miesiecznego Pafcia. bardzo lubię to zdjęcie.

nov 5/30  - {little mammal}



skrawki papierów to ILS-woe "love&merry","full of colors" i "zeszyty II", do tego Crate Paper, ramka i budka ze Scrapińca,tasiemka, alfabet, ćwiek i dratwa.

13 komentarzy:

Gosik pisze...

extra scrapek^^ super tytuł:P

asica.p pisze...

mam takie samo zdjecie:)
moi tez ssaki dlugodystansowe-1 karmilam 17 mcy, a drugiego 31;)miesięcy,juz myslalam ze z cyckiem do wojska pojdzie;)
super scrap,:)

aaaasssssaaaaa pisze...

czadowy scrap:)

Kasia pisze...

swietny scrap, to czarne tlo i chlapniecia super podkreslaja zdjecie :) I tytul... hehehe :)

Enthia pisze...

Bardzo ładny scrapek, no i jaką ma wartość sentymentalną. :)

Mira pisze...

kofany...

Nulka pisze...

Pafciu jaki słodki :***
scrapiszcze bombastik!
:**

ibisek pisze...

Świetny scrap Moniś :)

MonaGee pisze...

dziekuje wam babeczki kochane :**

Madzioza pisze...

Aleee pikny....

lucy z mazur pisze...

cudo

Lily pisze...

Cudowny scrap;-))) ja właśnie to przerabiam... za chwile czeka mnie karmienie mojego prawie 5 miesięcznego synka;-))
Pozdrawiam cieplutko:-*

dul pisze...

Serducha wymiatają. +Tytuł :)