wtorek, 2 listopada 2010

Do wspominania

Taki album zmajstrowałam.
jeden dzień na spacerze w Dolinie Roztoki.Było suuuper.
Baza to czarne pudełko kartonowe pociete na kawałki 15x15 cm i z grzbietem tworzące album.
papierki to "full of colors" i "love&merry" oraz Cosmo Cricket, pisaki lakierowe, dodatki BG,tasma primy,plaster,bileciki,dziurkacz,dratwa,alfabety, ćwieki...........

wyszło tak:

"one day.." album

"one day.." album

"one day.." album

"one day.." album

"one day.." album
(powiekszenia w galerii Flickr)

*************

a tu jeszcze fotka z mojego kącika, w czasie gdy album powstawał:

nov 1/30 - {part of my messy scrapbook corner....}

11 komentarzy:

asica.p pisze...

ajajajajaj jaki cuuuudnyyyy!!!!

Kasia pisze...

super grubasek i fajny pomysl z tym pudelkiem! Tez dzisiaj cielam full of colours! :)

Artnova pisze...

Super albumik.

Gosik pisze...

rewelka :)

Kasia pisze...

fantastyczny album! dzięki tekturze ma charakterek :)

FojAga pisze...

Strasznie mi się podoba :)

Tusia Lech pisze...

Haha - widzę, że ty też tworzysz przed lapkiem :D Ja też :D

Album cudooooo!!!

dul pisze...

Bardzo mi się podoba taki styl. Chociaż nie do ogarnięcia jest dla mnie, jak niektórzy potrafią swietnie zapanować nad takim 'chaosem' i mnogością elementów i kolorów :)!

Nulka pisze...

genialny!

MonaGee pisze...

bardzo dziękuje Wam za komentarze, wszystkie te pochwały uskrzydlają !

lucy z mazur pisze...

piękny ten album,