środa, 24 listopada 2010

Listopad mocno imprezowy

Zarówno u mnie w rodzinie jak i wśród znajomych. Kilka imienin i urodzin już za mną.

Ale dziś np obchodzą urodziny dwie wspaniałe kobiety, moja przyjaciółka od 10 lat i kumpela od 6 lat z forum dzieciowego. Najlepszego dla Was!

A w ostatni dzień listopada urodziny ma Anna-Maria. i w związku z tym oraz cardliftem na Art-Piaskownicy  powstał taki komplet:


Birthday card for Ania-Maria





Zabawa jeszcze trwa więc zapraszam do liftowania cudnego kompleciku Jaszki .

a jeszcze coś. Muszę Was bardzo zachęcić do pewnej pozycji dla dzieci. Wito dostał wczoraj tę oto książeczkę i jest zachwycony!!!

 uwierzcie, że on-nadpobudliwiec, nie mogący usiedzieć w miejscu-wczoraj wsiąkł w te zadania i zrobił ponad 20 ! Świetna sprawa na wspólne zimowe popołudnia i wieczory!!!!

baaaaj

5 komentarzy:

chwilka13 pisze...

ho ho, ależ udany lift, moja droga :)

Tores- pisze...

Hoho, Ty to umiesz namówić :) Książeczka już zamówiona :)
A Twoja kartka jest prześliczna, taka czysta i radosna. W ogóle Twoje prace mają coś takiego w sobie, że mam ochotę je natychmiast liftować! (Szkoda, że czasu na to mam mniej niż chęci - kartki świąteczne na razie nie ruszone.)

MonaGee pisze...

dziękuje :)
chwilko, szczerze mówiąc liczyłam ze sie skusisz :D

tores- daj się ponieśc............. brak czasu znajomy...........nistety

Dusia pisze...

Pięknie zliftowana kartka;*

madebyviva pisze...

Rewelacyjny lift!