niedziela, 22 stycznia 2012

Coś nowego

Mam dziś dla wszystkich czytelników mojego bloga niespodziankę.

Mianowicie możecie pobrac całkowicie za darmo plik w formacie .pdf z 8 kartami ( każda o wym. 9x5cm)
Karty możecie wykorzystać w dowolny, prywatny sposób. Oczywiście zabraniam jedynie dalszej sprzedaży jako swoje oraz ich  modyfikacji.
Pliki otweiraja się w dowolnym edytorze pdf, wystarczy wybrac opcję drukowania "dopasuj" ( "fit to printable area") i gotowe.





plik  zawiera  stronę w formacie A4 i 8 kart, w dwóch wersjach na białym i szarym tle. Karty te sa zapowiedzią  większego projektu, o którym niebawem napiszę.

Mam nadzieję, że będą przydatne, a jesli powstaną prace z ich udziałem, dajcie znać.
___________________
Hello!
today I have a little gift for You - Free printable cards with weather  pics. You can downolad them for free  just click in the text above each photo. Enjoy!

4 komentarze:

Kasia pisze...

u mnie się nie otwierają :( Nie wiem na jakim są serwerze, ale prawdopodobnie to wina tureckich ograniczeń, ale szkoda, chciałabym zobaczyć ;)

noomiy pisze...

świetne są! SUper projekt!

Anonimowy pisze...

Thank you they are so pretty

Anonimowy pisze...

Thank you they are so pretty