czwartek, 17 maja 2012

chłopaki z cytatem

Rzadko uda mi się znaleśc taki cytat, który mnie zainspiruje. mam owszem kilka taqkich na tablicy na Pincie, ale ten wlasnie zainspirowała mnei do oscrapowania. Zdjęcia chłopców zrobione na polanie w wąwozie Homole, podczas odpoczynku po męczącej wspinaczce oblodzonym szlakiem,ze śniegiem po kolana. Cała rzecz oczywiście działa sie w Świeta Wielkanocne, w kwietniu.....
Papiery to bardzo natychające wzory z Color Conspiracy, których właścicielka stałam się dzięki Ani-Marii. (Ania, no tycły mnie, jak w życzeniach!) Troche gesso na maski gwiazdkowe, troche farby no i piękne overlays. Scrap powstał jakis czas temu, jednak dopiero dzis doczekał sie publikacji.



These Boys


i jeszcze zbliżenie

1 komentarz:

Janna Werner pisze...

This layout is absolutely beautiful!