środa, 15 sierpnia 2012

..:: LIFE ::..

Dzisiaj chce was zaprosić na oficjalną premierę prac z najnowszych papierów ILS "Summer Dreamer". Zobaczcie na blog ILS jakie wspaniałe prace stworzyła nasza ekipa.

A tymczasem zapraszam do mnie.
Na moim scrapie znalazła sie jedna z wielu fotek w czasie popołudniowego spaceru wokól naszej działki za Krakowem. Świeżo skoszone pola, ściernisko, palące słońce i drzewo  pod którym znajduje sie spory kamień w sam raz na odpoczynek. Tu własnie powstało to zdjęcie, a na nim słodziakowa minka Pafcia.


<<<Life>>>>

Na scrapie znajdziecie wiele pojedyńczych pasków papieru ułożonych warstwowo. Nie wiecie jak to zrobić - nic prostrzego- juz wam powiem co i jak.

Należy wyciąć z wybranych papierów ( u mnie summer dreamer i Tis the season) dużo pasków rożnej szerokości ale jednakowej długości.( ja wycinałam na całej szerokości papieru 30x30).

Następnie poukładać warstwami paski tak alby jedne zachodziły na siebie, a na nich układać węższe, jak piramida. Gdy już mamy takie warstwy, wystarczy od spodu podkleić wszystko washi tape, a następnie przystępujemy do przycinania boków pasków.



 Jak widzicie  u mnie tworzą one przestrzenne banerki ( choragiewki). Przyklejamy wszystko do papieru bazowego i możemy dodawać reszte elementów.


Żeby dodać przestrzenności scrapowi, wystarczy popodklejać niektóre elelementy kropkami 3D


Mama nadzieję, że przydadzą się wam te rady. Miłego scrapowania wam życzę.





6 komentarzy:

truskawkaM pisze...

bomba!

Drycha pisze...

o matko! raczej o Mono!
bosko lekkie i marzycielskie (jak na dreamera przystało:) kompozycja szalenie mi przypadła do gustu :)

PatiS pisze...

Piękne, a kolory idealnie dopasowane!:)

Ewik21 pisze...

kocham Twoje scrapy a mina Pafcia niedopo...drobienia )))

chwilka13 pisze...

koronkowa robota!

Debbi Tehrani pisze...

Your work is very beautiful! I just love the way you mix patterns and layer your elements!