wtorek, 2 kwietnia 2013

Handbook cz.1

Dzisiaj chce wam pokazac nowy projekt nad ktorym zaczelam prace. Chodzi mi o Handbook, czyli taka mneijsza wersja Project Life od Studio Calico. Wszytsko mi w nim odpowiada-rozmiar albumu , roznorodnosc przekladek i kart. Ponieważ leżakował juz u mnie od jakiegos czasu, postanowilam go zaczac uzupelniajac zdeciami od drugego tygodnia lutego. No i najwazniejsze zeby mi sie udalo byc konsekwetna.
Do zrobienia stron wykorzystalam papiery i dodatki Studio Calico, 4heures37, American Crafts oraz Simple stories. Dziś dwie pierwsze strony.
p.s Ewikowi dziękuje za nieustającą mobilizację!!


Today I want to show you something new. It's new of course for me, because I've never did this type of project before. I'm talking about Handbook - smaller version of PL,album system  from Studio Calico. I love all in Handbook-size of the album, the variety of page protectors, inserts and journal cards. I already did couple of pages, but hope to make more. So let's take a look. 




6 komentarzy:

Ewik21 pisze...

jejejejejjeje!!! suuuper pięknie wyglądamy !!! i Twój HB zapowiada się bosko!!!! czekam na więcej !!!
PS. Będę Cię mobilizować dalej **

noomiy pisze...

Jest świetny! też ostatnio "męczę" moją formę PL, w normalnym przeraża mnie rozmiar, chyba będę musiała zakupić taki album jak tutaj użyłaś! :)

Tusia Lech pisze...

I ja uzupełniam swojego Handbooka :) Za jakiś czas go ujawnię :)

Diana Waite pisze...

THIS is AMAZING!!

alexandra s.m. pisze...

I love it!
Thank you for sharing Mona.

greetings from chicago~

truskawkaM pisze...

rewelacja! oj chciałabym to zmacać!