środa, 10 kwietnia 2013

Hello Today!

Witajcie.
 Dawno nie było żadnego albumu na blogu, tak więc dzisiaj pokaże wam najnowszy jaki zrobiłam. Użyłam do niego papierów i dodatków American Crafts z kolekcji Amy Tangerine "Yes, please". Jako bazy użyłam kraftowych papierów z nadrukowanymi jasnymi wzorami, które "pomalowałam" używając końcówki mistów Mister Huey's ze Studio Calico. Świetnie to wydobyło wzory, a kolory mogłam dopasować do pozostałych w kolekcji. Spróbujcie kiedyś takiej metody kolorowania, to świetna zabawa.
Zdjęcia w albumie pochodzą z zeszłorocznego majowego spaceru z chłopakami  nad Wisła, ale niestety Wito był na etapie "mamo, nie rób mi zdjęć", tak więc w albumie znajdują się zdjęcia samego Pafcia.
Uwaga: dla wytrwałych - będzie sporo zdjęć!

Hello.
 It's been a while when I shared my albums with you, so today is "the mini album day", and I want to show you my new one, made with some American Crafts Amy Tangerine's papers and embellishments. For the base I used kratf paper with light designs, which I've coloured with the tip from the Mister Huey's mists. It was a great idea, and now every single design is well visible and so colorful. Try do this- it's so creative!
Photos were taken last may, on a long walk with my boys.
TFL!







i kilka zbliżeń:










2 komentarze:

noomiy pisze...

Mmmm! taką wytrwałość to ja lubię :)
Piękny!

Ewik21 pisze...

fajny i malunki jakie profesjonalne ))) kolekcja bardzo mi się podoba )